Saturday 7 November 2009

Fra vi var små

I går var jeg hos Silje å spise middag og koste oss med bilder og videor fra vi var små. Er lenge siden jeg har ledd så godt. Helt utrolig hvor tiden flyr, fra å krabbe til nå. Det var veldig gøy å se hvordan Silje og Bettine så ut som barn.



Det morsomste var hvordan Karoline heiret og oppførte seg mot meg. Jeg må si at jeg tålte ganske mye. Jeg lå på gulvet og hun snurret meg rundt i boksebeina.

Et morsomt klipp var når jeg lå i babysengen og karoline sto ovenfor.
Mamma sa: Hvem er det Karoline?
Karoline: Camilla veeel!
Mamma: Hvem er Camilla da?
Karoline: Søstra miii veeel!!

2 comments:

  1. Hahah ntåååå <3 Vi to altså, vi er bare så søte :)

    ReplyDelete
  2. ÅÅååå! Det var utrolig morsomt! Så søte dere var når dere var små! ;)

    ReplyDelete

Thank you for commenting! I adore to read them all! <3
xx