Wednesday 23 December 2009

Hjem kjære hjem - Italia

Nå har jeg kommet hjem fra en fantastisk tur i  bella Milano , uheldigvis var det kaldt men det stoppet ikke oss for å ha det gøy. Som vår guide fikk jeg sett hva vi kom for å se og gjøre. Vi har også spist masse god mat og drikket mye øl og cappuccino. OG selvfølgelig shoppet masse.









Shopping er gøy

        
Bella Karoline

Karoline tulla med meg med å sminke rundt hele munnen min


Gikk amok i matbutikken


min favoritt 16 stk kinder sjokolade


Jeg er klar for kvelden


flere bilder  på facebook :)

2 comments:

  1. Så mange fine bilder! :D ser ut som dere har hatt en super tur! :D GOD JUL!!! <3<3

    ReplyDelete
  2. Takk, det har vi hatt:)

    God jul og kos deg masse <3

    ReplyDelete

Thank you for commenting! I adore to read them all! <3
xx