Thursday 21 October 2010

Skole,skole,skole.....

Nå har jeg endelig levert inn min andre semesteroppgave. Eksamen er det som  gjenstår , jippi! Natt til onsdag satt jeg oppe med oppgaven helt til halv åtte, jeg lærer aldri  med å begynne før!  Det har jeg lært nå!  Det var veldig gøy å våkne opp på onsdagen halv seks på kvelden. Kl syv skulle vi  møte kulturakademiet for å drikke vin.  Da var det rett inn i  dusjen, spise enkel middag (frokostblanding)  og dra ut for å drikke.

Slik er kaoset i leiligheten vår!





Kl syv på morningen og oppgaven min skulle snart leveres!


Nå er det exfac lesing og  seks kjipe dager på tur. Ønsk meg lykke til!
Ciao

1 comment:

  1. Shit! Skal si du har blitt sikkelig student! :) Når man er våken hele natten for en innleveringsoppgave kan man virkelig kalle seg student! :D Men er ikke lenge til du er ferdig da.. :)

    ReplyDelete

Thank you for commenting! I adore to read them all! <3
xx