Monday 5 November 2012

ADR

 Jeg må jo vise dere armbånder jeg kjøpte fra Anna Dello Russo kolleksjonen for H&M. Armbåndet har ligget hjemme nå hos mine foreldre i flere uker, og har nå endelig fått det. Jeg synes at det er kjempe fint og jeg ser fram imot å gå med en fin zebra på min arm.

I must show you the bracelet I bought from the Anna Dello Russo collection for H&M. It has been at my parents house for several weeks , and now I`ve  finally got it. I think it is very pretty and I look forward to wear a cute zebra on my arm.




Enjoy your week lovely readers! 




6 comments:

  1. Lovely! I'm following and I hope you can follow me back :)


    www.mylovelyfashionstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Beautiful! I love your header :) Tnank you so much for visiting :) I'm new follower =]

    ReplyDelete
  3. so lovely!
    http://www.asparklyhanger.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  4. aw so cute?! I've never actually seen that one before xx

    ReplyDelete

Thank you for commenting! I adore to read them all! <3
xx