Monday 4 January 2010

Min juleferie

Denne juleferien har vært helt topp, hatt besøk av Fredrik, Leon og Karoline som var kjempe koselig å se igjen - må innrømme at jeg har savnet dem kjempe masse og nå som de har reist gjør jeg også det. Så har bestefar vært hos oss noen dager og foreldrene til Fredrik som har vært hyggelig. Til slutt så fikk jeg besøk av mine to kompiser fra Nederland Kim og Patrick - det var kjempe koselig og gøy. Se to nederlandske på langrenn ski er noe for seg selv. SÅ feiret vi nyttårsaften med drikkeleker. Dagen etter ble det spilt  monopol i fem lange timer. Jeg tapte selvfølgelig og Patrick vant etter å knust Fredrik!  Til slutt Oslo- den kalde hovedstaden, men var kjempe bra for det så ble det litt shopping og mat på peppes :)















No comments:

Post a Comment

Thank you for commenting! I adore to read them all! <3
xx