Saturday 23 January 2010

zzzzzzz

Jeg tror jeg har fått sovesyken, iallefall så har jeg vært trøtt hele uka og har tatt  en siesta etter skolen hver dag for å orke å holde meg våken resten av dagen. Enten så må jeg legge meg litt før eller så kan skolen starte senere, Jeg stemmer for at skolen starter senere!
Denne helga startet allerede med at jeg tok en siesta og lørdag morgning sto jeg opp kl 12 og enda var trøtt. Så tok igjen en siesta , så nå er jeg våken for å orke å gjøre litt lekser og kose meg med en film senere på kvelden. Planene for helga ble ikke som planlagt, men iblant er det sunt å bare slappe og sove for å  lade opp batteriene for å kunne være klar for enda en ny uke på skolen.

                                                    Ha en fin helg:)


3 comments:

  1. Hahah jeg er også trøtt. Tok akkurat en siesta nå jeg også.. :P ops. Vi to altså trøttefamilien :)

    ReplyDelete
  2. hahaha Ja bra det ikke bare er meg som må ta en siesta :P

    Ja det er noe med oss og sove!! Men er godt å sove :)

    ReplyDelete

Thank you for commenting! I adore to read them all! <3
xx