Tuesday 28 September 2010

Shop shop shop

Hei jeg heter Camilla og jeg er shoppaholic rett og slett. Via del Corso heter hovedgata i Roma, hver gang jeg er der handler jeg noe. Jeg bare må ha den gensere, eller toppen osv... slik fungerer mitt hodet. Jeg bruker mer penger på klær enn mat, men klær har jeg lengre.  Det er skummelt hvor fort pengene går her, da det er så mye fint i butikkene. Så når jeg kommer hjem trenger jeg ikke å shoppe noe da jeg har masse nytt fra Roma. Å det er gøy!

I dag kjøpte jeg meg min første Levis bukse, ja jeg måtte bare ha den. Det var en slik jeg var på jakt etter, så var det ganske grei pris for en såpass fin bukse. Da var det bare å kjøre på. 

Dette er min nye jeans :  


Og min nye myke strikk og pels genser fra Zara.... :D 



No comments:

Post a Comment

Thank you for commenting! I adore to read them all! <3
xx